Saturday, September 12, 2015

[ Perubatan Jepun Purba : Tekan Jari Dan Hilangkan Rasa Sakit Kepala, Sakit Perut, Insomnia, Ketakutan ]


Menurut Yin Shun Jyutsu, seorang doktor Jepun yang menjalankan amalan perubatan alternatif purba, menekan jari yang betul boleh membebaskan anda daripada rasa sakit, insomnia atau halangan pemikiran.

[ Ibu Jari ]

Dengan menekan ibu jari, anda sepatutnya dapat menghilangkan rasa sakit perut atau rasa tidak selesa di kawasan perut. Ini juga akan mengurangkan rasa kebimbangan, kemurungan dan kesedihan.

[ Jari Telunjuk ]

Jika anda mempunyai masalah dengan pundi kencing atau buah pinggang anda, tekan jari telunjuk anda. Dengan cara ini anda juga boleh mengurangkan rasa keletihan, kekejangan, sakit belakang dan isu berkaitan pencernaan.

[Jari Tengah ]

Sekiranya anda mengalami masalah hati atau saraf, tekan kemas pada jari tengah dan tahan untuk beberapa ketika. Ini adalah cara yang baik untuk menghilangkan rasa tekanan dan juga rasa ketidaktentuan yang lain. Tambahan, anda boleh memperbaiki isu-isu kesihatan kardiovaskular, sakit senggugut, penglihatan dan sakit kepala anda.

[ Jari Manis ]

Menekan jari manis anda akan membantu paru-paru dan saluran penghadaman anda. Pernafasan dan hal-hal yang berkaitan masalah tekanan juga akan dikawal selia.

[ Jari Kecil ]

Dengan menekan jari  kecil anda, anda akan membantu jantung anda; menghilangkan rasa ketakutan, kerisauan, serangan panik, dan kesepian, sakit di tekak, perut kembung dan masalah yang berkaitan dengan tulang.


Gunakan kombinasi Minyak Urut Gamat Serigama & Gel Gamat GOLD semasa proses urutan ini untuk kesan yang lebih efektif..

Kalau rasa nak lagi sedap... nak dibelai... boleh buat spa tangan.. haa yang ni kepakaran Cik Sue..

Pm / Whatsapp 017-630 8370 Utk booking appoitment.

‪#spatangan #‎urutanczer #‎mobilespa‬ ‪#‎mobilespampang‬ ‪#‎usahawanmobilespa‬ ‪#‎peluangbelajar‬

No comments:

Post a Comment